فضای اجتماعی

فضای اجتماعی

آنچه نوشته ام بیش از هر چیز دیگری درباره من خواهد گفت.

کانال ارتباطی:
kazemian.mehrdad@gmail.com

چند روز پیش یکی از دوستان در حالی که شگفت زده بود، لینک مطلبی را با عنوان «توجه به ارزش های دینی راه حل مشکلات و موانع ازدواج است» از من در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) فرستاد. واقعیت این است که چند سال پیش از خبرگزاری مذکور شعبه اصفهان با من تماس گرفتند و خواستند تا به چند سؤال در مورد مشکلات و موانع ازدواج به صورت مکتوب پاسخ گویم. سؤال ها را فرستادند و من نیز پاسخ دادم و برایشان ارسال کردم. در چند رفت و برگشت گویا پاسخ ها به مذاق شان خوش نیامد یا با اهداف ایکنا همسو نبوده و منصرف شدند. حال می بینم مطالب من را بعدها با تحریف و اضافه و کم کردن جملاتی منتشر کرده اند. ورای زیر پا گذاشتن اصول حرفه ای و اخلاقی خبرنگاری، از خبرگزاری ایکنا و خبرنگار آن ها انتظار بیشتری می رود. به هر حال، هر کسی اندکی با من آشنایی داشته باشد، خواهد فهمید که متن منتشر شده نه منطبق با تخصص من است و نه ادبیاتش شبیه نوشته های من.


۹۶/۱۱/۲۱
مهرداد کاظمیان